Subject: RE: Taotlus akrediteerimisulatuse muudatusteks ja laiendamiseks, rahvatervise labor L042
From: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Eesti Akrediteerimiskeskus" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 14:42:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et teie taotlused on registreeritud ning suunatud edasisele 
ülevaatamisele.

Heade soovidega / Best regards

EVS-EAK klienditeenindus
+372 605 5060  |  [email-masked] <mailto:[email-masked]>   |  www.evs.ee | 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>   |   <http://www.eak.ee/> www.eak.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA> 
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskeskus?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 4, 2025 11:05 AM
To: Kaire Tõugu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Taotlus akrediteerimisulatuse muudatusteks ja laiendamiseks, 
rahvatervise labor L042

Registreerimise kuupäev: 03.04.2025

Registreerimise number: 1.1-10/25/2526-1

Dokumendile on AvTS § 35 lg 2 p 3 alusel kehtestatud juurdepääsupiirang 
alates 03.04.2025 kuni 03.04.2030

Saadan taotlused akrediteerimisulatuse muudatusteks ja laiendamiseks.

Lugupidamisega

Riin Tarto

vanemspetsialist kvaliteedispetsialisti ülesannetes

tel: 5843 7058

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.